Bez Cukru Hravě a Zdravě

Andrea Šoltisová

Bez cukru hravě a zdravě

Jsem nadšená milovnice lowcarb stravy a provedu vás jídlem hravě nízkosacharidově.

Kdo jsem?

Ahoj, jmenuji se Andrea a jsem obyčejnou mámou tří dětí. Všechna má těhotenství provázela těhotenská cukrovka. Poslední cukrové těhotenství jsem si užila v klidu a bez stresu. Nemusela jsem řešit co jíst, kdy jíst, co nakupovat, co je a co není správně. Co bylo hlavní, neměla jsem hlad! Nestresovala mě vysoká hladina lačného cukru ani vysoké dávky inzulínu.

NOVÁ E-KUCHAŘKA

Hravá nízkosacharidová kuchařka

  • Chcete začít jíst zdravěji, ale nevíte, jak a kde začít?
  • Láká vás nízkosacharidová strava, ale bojíte se, že je moc drahá a z exotických surovin?
  • Schází vám každodenní inspirace k vaření?
  • Zdá se Vám, že jíte stále dokola stejná jídla každý den?
  • Nemáte čas sjíždět internet a hledat nízkosacharidové recepty?

OBJEVTE RADOST Z VAŘENÍ ZDRAVÉHO JÍDLA Z DOSTUPNÝCH A LEVNÝCH SUROVIN S HRAVOU NÍZKOSACHARIDOVOU KUCHAŘKOU!

HRAVĚ NÍZKOSACHARIDOVĚ

Ve zbrusu novém online kurzu se naučíte:

  • Jíst nízkosacharidově tak, abyste se nemusela vzdávat oblíbených luštěnin či obilovin.
  • Jak zvládnout a ovládnout chutě na sladké.
  • Zařadit jednoduchý, ale efektivní pohyb do každého dne.
  • Vařit klasická jídla nízkosacharidově tak, aby to doma nikdo nepoznal :-).
  • Držet přerušované půsty.
  • Pracovat se svou myslí tak, aby zvládla přechod na jiný stravovací systém.

Nauč se stravovat nízkosacharidově, zamiluj se do pohybu a nastav svou mysl na změnu! 👇🏻

E-BOOK ZDARMA!

3+1 Osvědčených tipů, jak udržet glykémii na uzdě

.

E-KUCHAŘKA

Každodenní recepty nejen při těhotenské cukrovce

Řešíte každý den, co budete jíst a dochází Vám už inspirace? 

V inovované e-kuchařce naleznete 99+2 receptů pro všechna denní jídla!

Navíc jsou v e-kuchařce popsána jednotlivá denní jídla i se svými úskalími a jejich vhodným řešením, především při těhotenské cukrovce.

Na své si přijdou nejen těhotné ženy s  těhotenskou cukrovkou, ale každý, kdo se zajímá o zdravější nebo nízkosacharidové vaření.

NEJOBLÍBENĚJŠÍ E-BOOK

3 klíče ke zvládnutí těhotenské cukrovky

Míváte po ránu vysokou glykémii? Nebo po každém jídle? Inzulínu si pícháte tolik, že víc to už snad ani nejde? Máte strach o své nenarozené miminko? Všechny tyhle pocity znám moc dobře! 

Našla jsem způsob, jak zkrotit cukrovku, jak nemít HLAD, jak nemít vysoké lačné glykemie až do oblak a jak si nepíchat sloní dávky inzulínu.

„Rozhodla jsem se s Vámi sdílet své zkušenosti!“

Inspirace z mého blogu

Začtěte se do mých nejnovějších článků.

Luštěniny jsou přece zakázané!

Tuhle větu slýchávám a vídávám velice často u svých příspěvků na sociálních sítích. Přece nemůžu jakožto propagátor nízkosacharidové stravy doporučovat lidem luštěniny! Kdo to kdy…

Přečíst více »
Žádné komentáře

Jak mám vážit sacharidy?

„Máte těhotenskou cukrovku, je to potvrzené, takže si teď budete hlídat a vážit sacharidy a měřit se. Nesmíte jich sníst víc než 225g za den,…

Přečíst více »
2 komentáře

Kde se spolu můžeme potkat?

FB stránka

FB GDM

FB prediabetes

Instagram

TikTok